دنیای قرمز ها
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط آناهیتا |



دنیای قرمز--بیوگرافی؟

 

متولد ۱۷ دی ماه ۶۵ در تهران و در بیمارستان قلهک.در محله ی امیرآباد بزرگ شدم 

دنیای قرمز--چند تا خواهر و برادرین؟ ۲ تا برادر دارم و خواهر هم ندارم 

دنیای قرمز--فرزند چندم خانواده هستی؟

فرزند آخری هستم 

دنیای قرمز--اسم برادراتون؟ علی و پوریا 

 دنیای قرمز--اصالتا کجایی هستی؟تهرانی

دنیای قرمز--چرا اسمتو گذاشتن امیرحسین؟

چون اسم امیر رو پدر و مادرم دوست داشتن و من روز تولد امام حسین دنیا اومدم اسممو گذاشتن امیرحسین

دنیای قرمز--کی اسمتو انتخاب کرد؟ پدرم 

دنیای قرمز--ساعت چند به دنیا اومدی؟ فکر کنم چهار یا پنج صبح توی بیمارستان قلهک دنیا اومدم 

دنیای قرمز--شبیه مادرت هستی یا پدرت؟ مادرم 

دنیای قرمز--میزان تحصیلات؟ دانشجوی رشته مهندسی نساجی که به خاطر سربازی انصراف داده بودم ولی امسال انشااله ادامه میدم  دنیای قرمز--کدوم دانشگاه؟

دانشگاه شهر ری 

دنیای قرمز--رتبه کنکورت؟ دقیق یادم نیست ولی دور و برای بیست هزار بود 

دنیای قرمز--رشته دوران دبیرستانت؟ ریاضی و فیزیک 

دنیای قرمز--سطح تحصیلات خانوادت؟ * پدرم لیسانس حسابداری دارن مادرم لیسانس روانشناسی یکی از برادران مهندسی معدن و یکی دیگشون مهندسی برق خوندن 

دنیای قرمز--قد و وزنت؟ * قدم ۱۷۵ و وزنم ۷۲ کیلو هست  دنیای قرمز--خانوادت طرفدار چه تیمی هستن؟ * همگی پرسپولیسی هستیم 

دنیای قرمز--الان کجای تهران زندگی میکنی؟ * تهران ویلا  دنیای قرمز--با خانواده زندگی میکنی یا مجردی؟ * با خانواده  دنیای قرمز--شغل پدرتون؟ * مدیر مالی 

دنیای قرمز--فوتبالو از کجا شروع کردی؟ * از پایه های پرسپولیس 

دنیای قرمز--اولین مربیت؟ * مرحوم مجید سبزی و در تیم استان تهران هم آقای مهدی احمدپوری 

دنیای قرمز--چرا اومدی پرسپولیس؟ * چون پرسپولیس رو دوست داشتم 

دنیای قرمز--از استقلال پیشنهاد داشتی؟ *

بله 

دنیای قرمز--چرا نرفتی؟ * خیلی ها تلاش کردن که من استقلالی بشم حتی پیشنهادشون از پرسپولیسم بهتر بود ولی من پرسپولیس رو دوست داشتم و ترجیح دادم توی پرسپولیس بازی کنم 

 

علایق:
 
 
دنیای قرمز--میوه مورد علاقه؟
  کیوی
 
 
دنیای قرمز--غذای مورد علاقه؟
 ته چین مرغ
 
دنیای قرمز-- گل مورد علاقه؟
  گل رز
 
دنیای قرمز--اسم دختر و پسر مورد علاقه؟
  دختر سارینا و پسر هم سینا دوست دارم
 
 
دنیای قرمز--خواننده مورد علاقه؟
  رضا صادقی
 
 
دنیای قرمز--آهنگ مورد علاقه؟
  همه آهنگای رضا صادقی رو دوست دارم
 
 
دنیای قرمز--تیپ مورد علاقه؟
 اسپورت
 
دنیای قرمز--بازیگر مورد علاقه؟
  از بین آقایون محمدرضا فروتن و از بین خانم ها نیکی کریمی
 
 
دنیای قرمز--بازیکن ایرانی و خارجی مورد علاقه؟
 ایرانی علی کریمی و خارجی کریس رونالدو
 
دنیای قرمز--کارتون مورد علاقه بچگی؟
  پسر شجاع
 
 
دنیای قرمز--درس مورد علاقه؟
  شیمی
 
 
دنیای قرمز--چه مارکی میپوشی؟
D&G
 
 
دنیای قرمز--با کدوم یکی از بازیکنا صمیمیتری؟
 محمد پروین
 
 ترین ها:
 
دنیای قرمز--خسیس ترین بازیکن تیم؟
 نمیدونم
 
 
دنیای قرمز--شکموترین بازیکن؟
 رضا نورمحمدی
 
 
دنیای قرمز--پولدارترین بازیکن؟
 کریم باقری
 
 
دنیای قرمز--زن ذلیل ترین بازیکن؟
  علیرضا محمد
 
 
دنیای قرمز--لارژ ترین بازیکن؟
 محمد پروین
 
 
دنیای قرمز--خوشگلترین؟
 علیرضا حقیقی
 
دنیای قرمز--خوش تیپ ترین؟
  محمد پروین
 
دنیای قرمز--با اخلاق ترین بازیکن؟
 یحیی گل محمدی و آقا کریم
 
 
دنیای قرمز--بهترین و بدترین روز زندگیت؟
  بهترینش روزی بود که اومدم پرسپولیس و
 بدترین روزم روزی بود که مادرم تصادف کرده بود
 
 
دنیای قرمز--بهترین سفری که تا به حال رفتی؟
 * سفری که رفته بودم ازبکستان
 
دنیای قرمز--بهترین هدیه ای که گرفتی؟
ساعت
 
دنیای قرمز--بهترین شعاری که هوادارا بهت دادن چی بوده؟
 فشنگچی رونالدو
 
 
دنیای قرمز--دوست داری بهت چی بگن؟
 * همین رونالدو خوبه دیگه
 

دنیای قرمز--برنامت برای آیندت چیه؟
 بتونم فیکس تیم ملی بشم و توی یه تیم اروپایی خوب توپ بزنم
 
 
دنیای قرمز--چرا اینقدر خوشگلی؟
  من ؟؟ نه والا
 
 
دنیای قرمز--بازی با شاهین وقتی اخراج شدی چه حسی داشتی؟تو دلت به داور چی گفتی؟
 به داور؟؟(خنده...) کارت اول هم که خیلی مسخره بود ولی کارت دوم رو باید میگرفتم
 اگه تیم مساوی میکرد هیچ وقت خودم رو نمیبخشیدم
 
 
دنیای قرمز--نظرت درباره ورود خانما به استادیوم چیه؟
 به نظر من خیلی خوبه بیانایوول
 
دنیای قرمز--واقعا تیزهوشان درس میخوندی؟
  آره.دوران راهنمایی رو توی تیزهوشان حسن آباد میخوندم ولی دبیرستان رو به خاطر
 فوتبال نتونستم تیزهوشان برم.الان همه دوستام توی دانشگاه شریف درس میخونن
 
 
دنیای قرمز--از بچه خوشت میاد؟
 آره
 
 
دنیای قرمز--اول دختر یا پسر؟
  پسر بهتره
 
 
دنیای قرمز--دوست دختر داری؟
 نه بابا
 
 
دنیای قرمز--نامزد چی؟
 نه والله
 
 
دنیای قرمز--طرفدار کدوم تیم باشگاهی خارجی هستی؟
 بارسلونا
 
دنیای قرمز--مدل ماشین و موبایلت؟
* ماشینم BMW و موبایلم نوکیا
 
 
دنیای قرمز--مارک عینک آفتابیت؟
 جی وان چی
 

دنیای قرمز--آیدی داری ؟
 اسم و فامیلم کامل آخرش یاهو دات کام
 
 
دنیای قرمز--چه طوری میشه ببیننت؟

توی تلویزیون!گل میزنم تصویر زوم میشه روی من بعد منو میبینن 

دنیای قرمز--بهترین شهر واسه زندگی؟

توی ایران تهران و خارج از ایران بارسلونا 

دنیای قرمز--اگه قرار باشه آخرین مسافرت عمرتو بری کجا میری؟مکه 

دنیای قرمز--فامیلیت از کجا اومده؟ 

نمیدونم شاید جد بزرگوار انبار مهمات داشته(خنده...) 

دنیای قرمز--چرا شماره 23 میپوشی؟

چون چند ساله که ۲۳ میپوشم و این شماره رو دوست دارم

دنیای قرمز--دنیای قرمز-- بله 

دنیای قرمز--پول و درآمد فوتبال چه قدر برات مهمه؟

من به خاطر عشق به فوتبال،فوتبال بازی میکنم 

دنیای قرمز--زنگ خور گوشیت چه قدره؟

زیاده گوشیم همیشه رو سایلنته چون همش در حال زنگ خوردنه

دنیای قرمز--مزاحم تلفنی داری؟  خیلی 

دنیای قرمز--چرا شبیه آقازمانی هستی؟

من از اون بزرگترم اون شبیه منه!!شبیه همیم دیگه

دنیای قرمز--اگه از یه تیم دیگه یه پیشنهاد با رقم بیشتری بهت بدن میری؟  اگه خارجی باشه آره 

دنیای قرمز--به نظرت چرا با اینکه تازه اومدی ولی به شدت محبوبی؟ 

شاید به خاطر دو تا گلی که زدم یا اینکه شش سال توی پایه پرسپولیس بودم و واقعا از این موضوع خوشحالم

 دنیای قرمز--مغروری یا نه؟  با کسایی که میشناسمشون نه 

دنیای قرمز--جواب هوادارات رو میدی یا میپیچونی؟ دارم جوابشون رو میدم دیگه(خنده...) 

دنیای قرمز--اینترنت میری؟وب هوادارا سر میزنی؟آره خیلی کم 

دنیای قرمز--نظرت درمورد اوساله؟  بازیکن خیلی خوبی بود ولی مشکل داشت دیگه 

دنیای قرمز--اگه یه عالمه پول داشتی بازم فوتبال بازی میکردی؟

آره گفتم که من به خاطر عشق به فوتبال،فوتبال رو انتخاب کردم 

دنیای قرمز--مقصدت توی فوتبال کجاست؟ 

بازی کردن توی تیم های اروپایی 

دنیای قرمز--تو زندگی چی؟ 

با دو تا بچه و با آرامش زندگی کنم 

دنیای قرمز--بچگیات دوست داشتی چیکاره بشی؟  شیرینی فروش 

دنیای قرمز--به خاطره شیرینی؟  آره(خنده...) 

دنیای قرمز--بهترین مربی ایران و جهان؟ توی ایران اول علی دایی بعد فیروز کریمی خارج هم الکس فرگوسن 

دنیای قرمز--دلیل موفقیتت چیه؟  توکل به خدا 

دنیای قرمز--نقاط ضعف و قوتت چیه؟ * نقطه ضعفم اینه که زود عصبانی میشم و نقطه قوتم اعتماد به نفسم هست

دنیای قرمز--امیر حسین رو از دیدید خودت تعریف کن!

بازیکنی که تازه داره مطرح میشه و هنوز جای پیشرفت داره

دنیای قرمز--یه انتقاد از خودت بکن!  زیادی دلسوزم و محبت میکنم 

دنیای قرمز--وقتی خیلی عصبانی بشی چیکار میکنی؟  داد میزنم 

دنیای قرمز--خوشحال بشی چی؟ بازم داد میزنم 

دنیای قرمز--از چی یا کی میترسی؟  از خدا 

دنیای قرمز-- تا به حال دلت شکسته؟چند بار؟ آره یک بار 

دنیای قرمز-- تا به حال تصادف کردی؟  یک بار که کوچولو بودم

دنیای قرمز--خودتو شبیه کدوم میوه میدونی؟؟  سیب 

دنیای قرمز-- اهل کلاس گذاشتن برای فامیلا هستی؟؟  نه بابا چه کلاسی 

دنیای قرمز-- اگه عاشق یکی بشی و اون بهت بگه که از فوتبال خداحاظی کن این کارو میکنی؟؟  اون موقعه وقته خداحافظی منه،منت سرش میزارم و خداحافظی میکنم 

دنیای قرمز-- با هوادارا عکس میگیری چه حسی داری؟ 

خدارو شکر میکنم 

دنیای قرمز-- دوست داری کدوم گزارشگر بازی پرسپولیس رو گزارش کنه؟  عادل فردوسی پور 

دنیای قرمز--بهترین ملاقات زندگیت؟  روزی بود که به مکه مشرف شدم 

دنیای قرمز--یه خاطره خوب از دوران کودکی یا تحصیلت بگو؟ دوران دبیرستان بود که سوالا رو پیچوندیم و همگی بیست شدیم 

 دنیای قرمز--از معلمات کتک خوردی؟  یکی دو بار 

دنیای قرمز--اولین بار چندسالگی عاشق شدی؟ ۱۸-۱۹ سالم بود..عاشق که نه!ولی خوب یه داستانایی داشتیم 

دنیای قرمز--چند تا خط موبایل داری؟  یه دونه دیگه 

 دنیای قرمز--علم یا ثروت؟  هر دوش 

  دنیای قرمز--بهار یا پاییز؟  بهار 

دنیای قرمز--تابستون یا زمستون؟  زمستون 

 دنیای قرمز-- نایک یا آدیداس یا D&G؟ D&G

دنیای قرمز--بارسا یا رئال؟  بارسا 

دنیای قرمز--مسی یا رونالدو؟  رونالدو 

 دنیای قرمز--غیرتی هستی یا نه؟  خیــــــــــــلی 

دنیای قرمز--آدیداس یا پوما؟  پوما 

دنیای قرمز--پرحرفی یا ساکت؟ پر حرفم 

 دنیای قرمز--دوست داری به کدوم تیم گل بزنی؟  استقلال 

دنیای قرمز--نظرت درمورد علی کریمی؟

  علی کریمی یکی از بازیکنای بزرگ ایرانه و گل هایی رو زده که دل همه ایرانی ها رو شاد کرده .

دنیای قرمز--به جز فوتبال شغل دیگه ای هم داری؟  نه 

دنیای قرمز--دوست داشتی دروازه بان بشی؟  نه

دنیای قرمز--تنهایی رو دوست داری یا نه؟ آره دوست دارم 

دنیای قرمز--اوقات فراغت چیکار میکنی؟ پلی استیشن بازی میکنم

 دنیای قرمز--با کدوم بازیکن رفت و آمد خانوادگی داری؟ محمد پروین 

 دنیای قرمز--فکر میکردی یه روز بیای پرسپولیس؟  نه فکرشو نمیکردم 
 
 
دنیای قرمز--اهل سینما رفتن هستی؟
 زیاد نه ولی اگه وقت کنم میرم
 
 
دنیای قرمز--به بازیگری فکر میکنی؟
  ن
 



 
دنیای قرمز--به اخلاقت چه نمره ای میدی؟
 ۱۶
 
دنیای قرمز--تا به حال چند تا کارت قرمز گرفتی؟
  ۲ تا
 
 
 
دنیای قرمز--آخرین مبلغ قبض موبایلت چقدر بود؟
  ۱۸۰ تومن
 
 
دنیای قرمز--دوست داری آقای گل بشی؟
  آره
 
دنیای قرمز--رپ گوش میدی؟
  منطقیشو آره گوش میدم
 
 
دنیای قرمز--آشپزی بلدی؟
  نه!فقط نیمرو بلدم درست کنم
 
 
دنیای قرمز--یک بیت شعر که به ذهنت میاد:
 به طـواف کعبه رفتم به حــرم رهم ندادند

که برون در چــه کردی که درون خـانه آیی
 

دنیای قرمز--یک جمله تقدیم به هوادارن!
 * همشون رو دوست دارم و به خاطر لطفی که به من دارن ازشون تشکر میکنم
 
دنیای قرمز-- نظرت در مورد سوالات و مصاحبه؟
 خوب بود!! بعد اینکه برام جالب بود که هوادارا دوست دارن بدونن که ما چطور زندگی
 میکنیم و چی میشیم اینا برام جالب بود.
 
 
 تک کلمه ای ها: 

 خدا : بزرگ

 

مکه: یه دنیاست

 

کربلا: امام حسین

علی دایی: مارک فوتبال ایران

جمکران : ارامش روحی

کریم باقری: با اخلاق

پدرومادر : تکیه گاه

 

قرمز: رنگ شادی

 عشق: زیبا

  مدل مو: کوتاه

  عدد 23 : عدد مورد علاقم

کارت قرمز: تاسف

 ماه رمضان: ماه خدا

شیث رضایی: محبوب هوادارا

هوادار: صاحب فوتبال

علی کریمی: تکنیکی

قهرمان: پرسپولیس

 

 



نظرات شما عزیزان:

Melina
ساعت20:02---12 ارديبهشت 1391
ghermezo eshgheeeeeeeee
پاسخ:مرسی عزیز دلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.